5 ST 07 SMKN
Ha ni kisah ketua kelas kita pulak....

Abg yg comel ni nama dia Muhammad Naim bin Abu Hassan

Dua tahun berturut-turut, form 4 & form 5 kita org lantaik dia jadi ketua...

Bukan apa, dia mmg blh harap...boleh kata rajin lar...

Tapi kadang-kadang malas jugak...

Dia memang anak yg rajin...tolong kemas rumah & tolong buat kiuh n mak dia niaga

Dalam kelas dulu dia duduk meja paling depan la kan...

Bila cikgu x masuk kelas, ada sesetengah budak suruh dia pergi cari cikgu tu....

Tapi bila dia dah cari pulak...sesetengah budak lagi marah pulak kat dia..

Ijat, Zakir, Amar la nanti cakap "Wei asal ko panggil cikgu "...

Pastu dia Naim pon jawab..."Lantak r"...

Hahahahaha Bila diingatkan, kelakar la pulak...

Sesetengah budak suka buli dia ni...Cian kan...

Tapi Naim sekarang dah x macam dulu

Habis jer sekolah...terus kerja....lama jugak kot...lebih kurang setahun...

Pastu berhenti duduk rumah tanam anggur...

Sekarang baru mula belajar balik..Masuk Kolej Risda..Sama tempat dgn Ila...

Sekarang naim dah x contact kawan-kawan dia macam dulu...

Diam, senyap jer tanpa khabar berita...

Naim!!!!!!!!!! Come n joint us....my 5st leader.....
Labels: edit post
3 Responses
  1. Hafizul Says:

    Naim...Aku rindu kat ko lar....
    ko x rindu kat aku ker??????????


  2. Anonymous Says:

    weh asyk gmber die jer....hehehe


  3. pijul Says:

    wei....nak anonymous lak...biar la gambar dia...


Post a Comment